– Jesteśmy firmą drogeryjną, a zdecydowana większość naszych klientów i pracowników to kobiety. Dlatego projekt wpisuje się idealnie w naszą strategię komunikacji – mówi Marek Maruszak, Prezes Zarządu firmy Rossmann.
– Już po raz drugi miałem przyjemność robić zdjęcia do kalendarza firmy Rossmann. Tym razem konwencją artystyczną była prezentacja czterech pór roku w kobiecym makijażu. Jestem bardzo zadowolony z efektu finalnego. Należy jednak podkreślić, że sukces kalendarza to w dużej mierze zasługa głównych bohaterek, które na planie zdjęciowym zachowywały się jak profesjonalne modelki. Były bardzo zaangażowane, pracowite, a do swojego zadania podeszły z entuzjazmem. Widać było, że udział w sesji sprawia im dużą przyjemność, co też udało nam się bez wątpienia uchwycić na zdjęciach – mówi Wojciech Olszanka, fotograf sesji.
W tym roku niespodzianką dla posiadaczy kalendarza są zawarte w nim praktyczne informacje dotyczące tego, w jaki sposób dobierać makijaż do danego typu urody, a wszystko pokazane na przejrzystych graficznych szkicach.
Kulisy produkcji kalendarza można znaleźć na oficjalnym profilu Rossmanna na portalu Pinterest. Sesja making-off, a także zdjęcia z drukarni dostępne są pod adresem: www.pinterest.com/rossmannpolska.
Koncepcję kreatywną kalendarza stworzyło Biuro Oryginalnych Rozwiązań. Fotografie wykonał Wojciech Olszanka. Koncepcję makijażu przygotowała Marianna Jurkiewicz, a za stylizację włosów odpowiedzialny był Kacper Rączkowski – oboje z agencji D’Vision Art. Stylizacja paznokci – Monika Klaybor.